Verdomd handig karretje

‘Alle krachttermen nog eens aan toe! Is dat even een handig kar-retje om in voor-komende gevallen uitkomst te bieden! Met zo’n lekker hoge omlijsting en dan geen bodem… perfect! Ik kan me echt voorstellen dat er bepaalde situaties zijn waarin uitgerekend dit wagentje redding biedt... zo’n moment waarop je verstijft en zegt: maar wacht eens even!... we hebben dat groene karretje nog! Ha,ha,ha!... snel!… haal het groene karretje!, dat we daar niet eerder aan gedacht hebben. O, jongens wat ben ik opgelucht!, pjoei... sorry hoor!... Ha,ha,ha… wat heerlijk! CHAMPAGNE!!! Saluutschoten! (denk om de fucking TL-buizen). O, god wat ben ik blij dat we dat handige groene karretje destijds niet hebben weggedaan!...'

Inmiddels ben ik er wel aan gewend, aan dat soort 'komisch' commentaar.

Maar voor mij blijft de MobiBox® gewoon hét ideale vervoermiddel voor in de stad. Veel praktischer dan bijvoorbeeld een fiets of auto. Ik gebruik hem graag om steppenderwijs mee naar vrienden te gaan. Of naar de bioscoop ofzo. En soms pak ik hem juist om even - Away from the flock - de stad uit te rijden, naar buiten.

Vanavond haal ik hem uit de schuur om me mee naar RASA te verplaatsen, naar Festival Mooie Woorden.